Sa spunem ca am ajuns in starea penibila in care imi plang de mila.Mai sunt 87 de zile..pana la vacanta..si implicit pana la pierderea lui.Sunt o multitudine de preocupari si sentimente si frustrari care isi fac loc in fiecare bucatica libera de gand.Le-as intreba ce doresc,dar stiu deja..vor atentie si trag cu dintii de ea..de parca eu as fi din fier,ca sa rezist tuturor..tampenii!.
Ah.pur si simplu nu-mi vine sa cred cat de repede au trecut lunile.nu-mi vine sa cred cat de repede mi s-a distrus castelul..nu-mi vine sa cred cat de repede il voi pierde.Ok,sunt melodramica,dar e dreptul meu sa fiu.
Nici macar nu stiu…Cum ar trebui sa privesc toata asta?Nu incepe sa spui ca trebuie cu’speranta’pentru ca stii ca nu o voi face.nu pot.Stiu ca daca ai fi langa mine mi-ai spune ca voi fi bine si ca voi continua sa traiesc.Din nou,stiu ca asa va fi,dar sa nu-ti imaginezi ca voi fi aceeasi’eu’de pana acum.Va fi o ‘eu’ mai putin visatoare,insa mai puternica.Va fi una mai...diferita,insa aceeasi pentru tine.
Ce am incercat pana acum sa fac nu a fost sa-mi accentuez durerea si nici sa scriu niste randuri de’nu ma uita’.Am vrut doar sa ramana scrise,pentru a-mi aminti candva ca al doilea capitol e pe terminate..si se termina asa cum a inceput..cu tine.
Mai are sens sa-ti spun ‘ai grija de tine,macar pentru mine?’…

2 comentarii:

Ce frumos si totodata , trist...

Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
Contact: onmusique@yahoo.com
Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Labels