-intoarce-te..ACUM!.
-ok,de data asta nu ma mai poti speria atat de usor..
-intoarce-te cand iti spun..doar ai incredere in mine.
-ce ar putea fi atat de important la ora asta?!
-el,toanto..
-oh..serios ..chiar nu am chef de glume..imi e rau si..
-si iti e dor de el..deci..intoarce-te..
-nu..ma minti.
-ok..ce pot face pentru a reusi sa ma crezi?
-doar pleaca..te rog..acum..
-nu incepe sa plangi..nu aici..nu acum..
-pleaca..
-are nevoie de tine..chiar ai putea sa-i fi de ajutor..si..e in spatele tau..
-serios..cred ca innebunesc..ok,ma intorc.
-in sfarsit..asa.acum..pana nu o sa fie prea tarziu..
-pana la urma de ce te ascult pe tine?tot rau imi faci si tu.
-ti-am spus sa nu te mai plangi?
-da..de trei ori pana acum..
-bun..
-oh..doamne..e..el..
-cand iti spun eu,nu ma crezi.
-ah..ai dreptatea..e vocea lui..e el..
-intoarce-te!
-nu..nu pot..simt ca..nu pot sa respir..o sa cad.
-esti incurabila..chiar nu te inteleg..in locul tau i-as fi sarit in brate..de fapt,sunt tu..si totusi suntem atat de diferite..o prostie si subconstientul asta..
-glumesti,nu?
-noup..chiar vorbeam serios
-chiar nu intelegi ca nu pot face asta?.
-ce sa inteleg,mai?..
-las-o balta..chiar nu am de gand sa te mai ascult..aberezi..
-toanto..
-NU pot..
-dar vrei?
-….
-da..suficient ca sa inteleg ce vrei.
-nu nu nu..chiar nu vreau nimic..nu ce ai inteles tu..
-atunci dovedeste-mi asta.
-nu pot..nu am cum.
-exact!.pentru ca ce nu-mi poti dezvalui tu,reusesc sa-mi spuna rasuflarea intretaiata..si corpul care iti tremura la simpla pronuntare a..
-imi faci rau..
-imi pare rau..incerc sa-ti arat ca esti vulnerabila..si incerc sa te conving sa..
-oh nu.nu voi face asta..
-ma asteptam..
-…
-acum te poti intoarce..el e inca acolo.. trebuie sa-l vezi,sa vorbesti cu el…pentru a continua zilele astea..
-nu..nu am nevoie de asta.
-ba da!...recunoaste.
-nu are rost..e pura nebunie sa ma intorc..si..nu vreau sa-mi fac iluzii..si sa dispara.
-nu o va face..stiu asta..
-te rog din nou..pleaca..
-oh..chiar m-am saturat sa iti arat intotdeauna calea..si sa nu o urmezi..Adio!.
-nu..iarta-ma..nu am vrut sa ..mai esti?..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Labels