-tic tac.tic tac..
-oh..tu din nou.
-da..imi pare rau,chiar nu m-am putut abtine din a te vizita.Stiu ca ai nevoie de mine.
-ei bine..dupa acel adio de data trecuta..chiar nu am nevoie..multumesc oricum.
-o sa iau asta ca pe un’Bun venit inapoi.’..
-ah..ia-o cum vrei,numai cara-te.
-nu e nevoie sa te porti asa cu mine..incercam sa te ajut..
-pot sa repet?.nu am nevoie de tine sau de ajutorul cuiva..ma descurc!
-nici macar de al lui?
-ce legatura are?nu-l amesteca unde nu are ce cauta..
-ma gandesc ca..
-nu o mai face.
-ce prost-crescuta esti!.lasa-ma macar sa-ti spun parerile mele..
-par ca as dori sa-mi impartasesti ceva?nu prea cred..lasa-ma in pace.Nu am nevoie sa-mi spui cine stie ce chestii stupide.Am nevoie sa..fiu singura..Eu si fara mine.!
-ups..cred ca nu mi-am dat seama de asta.Deci esti suparata..si..ce te framanta?
-totul.esti multumita?.si nu e decat vina ta.
-a mea?nu incercam decat sa te ajut.
-ma distrugi.stii ca nu am voie sa ma avant si tu ce faci?cui ii tii partea?ai putea macar sa ma impulsionezi cumva..sa-mi dau seama ca gresesc..dar tu..nuu
-dar nu e o greseala ceea ce simti sau faci..mi se pare absolut normal.
-normal?daca ar trebui sa fiu fericita,ei bine,nu sunt.pentru ca nu ma lasi sa respir.pentru ca imi spui incontinuuu ca actiunile mele sunt gresite.termina odata!.
-nu o lua asa.
-ba uite ca o iau.pentru ca numai eu..fara tine,desi faci parte din mine..stiu cum e cand cineva din afara iti da sperante..si nu pot ,nu trebuie..in cate limbi vrei sa ti-o repet?.
-spune ce vrei.imi voi pastra parerea..
-faci ce vrei..spune-mi de ce ai venit si pleaca odata,pentru ca m-am saturat sa fii mereu acolo!.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Labels