- hei tu..trezeste-te
-da..acum.
-nu ma auzi?..am spus acum.!
Reusesc sa ma ridic.. speriata de vocea ciudat de subtire.
-unde esti?.cine esti?
-ah..sunt tu.din pacate..
-eu?.
-da..ma rog..partea rationala din tine..sunt in mintea ta.
-oh..probabil nu e prea placut sa auzi tot ce gandesc.nu?
-placut?.e mai degraba frustrant..fetito..ce e cu tine?
-cu mine?nimic..sunt bine.
-aminteste-ti cu cine stai de vorba.
-ma rog..am si eu problemele mele..
-da..crede-ma..le stiu mai bine ca tine.
-atunci nu ma intreba ce am..stii prea bine.
-de ce esti atat de naiva?..chiar nu te poti abtine.nu?
-eu..eu..
-chiar nu e nevoie sa te scuzi..te cunosc prea bine..nu poti renunta la el?.de ce naiba iti e atat de greu?
-NU imi e greu.
-chiar trebuie sa iti reamintesc ca vorbesti cu mine?pe mine nu ma poti minti cum incerci sa faci cu el..
-nu incerc nimic.
-serios?si ce ai facut in seara asta cum se numeste?
-teama de necunoscut ii spune.
-ba nu,incerci sa te eliberezi..sau sa il eliberezi..partea hilara e ca nici macar eu nu stiu ce vrei sa faci..si stii de ce?
-nu..
-pentru ca nu stii ce vrei sa faci..am reusit zilele acestea sa-mi dau seama de unele intentii de-ale tale..stupide de altfel!
-nu sunt stupide..incercam doar sa-mi dau seama cum e mai bine..nu e nimic rau in asta.ok?
-va fi mai rau..va va fi mai rau..amandurora..daca de propria persoana nu-ti mai pasa de mult,ar trebui sa-ti pese de el..
-oh..incepi sa fi enervanta..
-nu..sunt doar realista..si vad ce se va intampla daca vei incerca sa renunti la una dintre persoanele cu care..
-ok.termina..am priceput ideea.
-vrei sa ma asculti macar?.nu mai fi atat de incapatanata si incearca sa constientizezi ceea ce deja stii.
-…
-si in plus..esti atat de slaba,incat orice gand stupid ai avea,nu vei reusi sa-l duci la indeplinire..pentru caaa..
-stiu.
-da,reusesc sa-mi dau seama ca acum esti mai constienta de o multime de lucruri…
-…
-ai putea sa nu amutesti?chiar incerc sa te conving de faptul ca ai gresit…
-stiu...
-cum spuneam…nu vei reusi pentru ca el e inca langa tine,ca la inceput..nimic nu s-a schimbat,poate doar dorinta ta aiurea de a indrepta lucruri care nu tin de tine..
-nu…crede-ma..chiar nu am vrut sa fac asta..si cu atat mai putin sa ranesc pe cineva..
-cam asta ai facut ..sa stii..
-da..stiu..si..multumesc
-eh...asta mi-e datoria,nu?..sa fiu langa tine cand faci chestii stupide..si sa te fac sa intelegi cat si cand gresesti.
-…
-asa ca..fara ‘punct si de la capat’,pentru ca totul este cum ti-ai dorit mereu sa fie..nu te plange si intelege asta odata!!.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Labels