Inca imi mai amintesc cum i-am cunoscut pe toti..era in ultima zi de scoala iar ei au reusit sa ma faca sa ma simt incredibil..m-au acceptat in grupul lor,am ras,ne-am distrat.Imi era cu adevarat teama de reactiile lor,de cum se vor purta cu mine.Insa mi-am dat seama atunci ca ei sunt tot ce mi-as fi putut dori in acel moment..Mi-au spus imediat ’hey..relaxeaza-te,acum esti parte din familie.’
Si din acea zi am legat prietenii adevarate..Apoi am realizat ca ei au fost singurii care mi-au fost alaturi cand am avut nevoie..Sunt cu adevarat speciali,sunt ai mei pentru totdeauna.
Nu am mai vrut sa astept 4 ani pentru a le multumi din suflet pentru tot ce au facut pentru mine,din ziua aceea pana in momentul de fata.(scuze alexxxa).
Va multumesc pentru momentele acelea..si va iubesc enorm:raluca,alexa,boe,eugen,andu,lavii,cati,ana,mihai,marin,tibi.

7 comentarii:

de ce sunt ultimu`?

In poza mai erau Mihai, Maria, Khupa si Porumb.

l-am pus pe mihai.:))
si maria,khupa si porumb nu au fost mereu cu noi.;))

tibi :-w. conteaza ca esti acolo, nu mai conteaza locu' :));d

eu sunt a doua!!
nu`i corect:((( =((
te parasesc:o3
sh nici negoita nu te mai iubeste pt asta:(
ce bn am iesit in poza:>

eh.de negoitoi nu scap oricum.
si tu!.nu ai reusi sa ma parasesti..o stiu!

ba daaaa!
ma duc pe SOARE!!!>:D<>:D<
sa`mi scrii:o3
:*:*

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Labels