Cum e cand el iti da aripi,iar in secunda urmatoare ti le taie..prin doua cuvinte.?.stiu eu cum este..e crud..e de nesuportat..simti cum intreg corpul sufera de o frenezie ciudata..simti cum inima iti ia foc..si incearca sa iasa afara..
Dintr-un anumit motiv-pentru o secunda-...il urasti..si apoi te urasti..
Apoi te dai cu capul de toti peretii,incercand sa cauti o rezolvare…dar ce rezolvare?pentru ce?.nu iti poti suprima sentimentele.nici macar daca iti impui asta..
Eu macar am incercat.si e un mare cacat..am ajuns sa fiu si mai dezamagita decat la inceput..am ajuns sa imi fie teama sa dau din nou frau liber sentimentelor..
Incerc sa nu fac pe nimeni sa sufere…Spunea si o prietena..’ lasa-l un pic sa vada cum este. el o are pe ea, tu nu ai pe nimeni’.(multumesc cami).stiu ca asta ar trebui sa fac..dar nu vreau sa-l vad suferind..e ca si cum m-ar arde cineva de vie..De ce naiba nu intelege nimeni asta?..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Labels