Pentru unii e doar o persoana dura,masochista,uneori infatuata.Probabil il considera o persoana introvertita,dar eu,numai eu stiu ca nu e asa.

Poate a reusit o secunda,in 10 luni ,sa ma minta.Si totusi am certitudinea ca nici macar atunci.Pentru ca eu stiu cum e sa fii ca el.Pentru ca si eu am trecut prin momentele prin care trece el acum,si e greu,dar nu imposibil.

Isi arata uneori latura rea,agresiva..furioasa.malefica..Dar fata de cine?.Nu fata de mine..Spune el.a incercat sa-si protejeze singurii prieteni de.. propria persoana.
Si…chiar daca ceilalti il considera dur,fals,agresiv(am mai spus odata,dar incerc sa accentuez faptul ca poate fi asa.numai cand vrea..si cu cine vrea.)..stiu ca e alta masca…pe care candva si-o va scoate..si..exact in acea secunda..va fi alta persoana..

Pentru cine?..pentru cei care nu il cunosc.

Spune ca s-a schimbat..si observ ca este asa..insa in esenta este acelasi..calm,dulce,uneori temator,si are nevoie de protectie,la fel de mult cum am si eu.

Probabil avem nevoie unul de altul pentru a continua,pentru a face fata tuturor problemelor.

A fost un lucru care m-a durut ..cum nu m-a mai durut ceva..de mult timp..o replica de a lui.atunci cand incerca sa ma ajute sa depasesc un moment dificil.’pentru ca eu am ce altii nu au’..si imi venea sa strig in gura mare,sa ma auda toti ca exact asa e..pentru ca el are intreaga mea fiinta..mai bine spus..el a creat intr-un fel,ce sunt acum.Prin ura,dragoste…printr-un amalgam de sentimente.

Si eu il ador pentru ca ma sprijina mereu,pentru ca are incredere in mine,pentru ca ma raneste,pentru ca intr-un fel..ma iubeste..diferit.

1 comentarii:

interesanta persoana aceasta..oarecum:-? anw : obseeeerv ca in sfarsit ti-ai facut blogu' [presupun ca e de ceva timp..eh eu aflu mai tarziu :))] e dragutz blogu' ;d ^.^

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Labels